Tarifele de livrare
Pentru fiecare livrare se va aplica tariful de 50 LEI (inclusiv TVA), livrarea pentru comenzile peste 2000 lei este GRATUITA. Livrarea pentru produsele aflate in anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective care va fi in mod explicit anuntat pe site.
Termenul de livrare
Termenul estimat de livrare este afisat in pagina fiecarui produs, la momentul vizualizarii produsului si depinde in mod esential de disponibilitatea fizica a acestuia, astfel:
- Produsele cu status “In Stoc”: se află in stoc, in depozitul propriu al magazinului online, intr-o cantitate estimata ca suficientă pentru ritmul actual de vanzare. Pentru aceste produse termenele de livrare afisate pe site sunt garantate si nu trebuie confirmate cu consultantul de vanzari.
- Produsele cu status “Disponibil in 3-5 zile”: se află in stocul furnizorului, si in proportie de 95% pot fi livrate in intervalul afisat in pagina produsului. Totusi, pentru a elimina surprizele, termenul de livrare final va fi confirmat de consultantul de vanzari.
- Produsele cu status “Disponibil in aproximativ 15 zile”: nu se afla in stocul magazinului si nici in stocurile furnizorilor nostri interni. Produsele vor fi importate de la furnizorii externi, de regula pe comanda speciala. Acest proces dureaza in medie 15 zile, dar acest termen se poate modifica, pentru ca depinde de multi factori externi pe care nu ii putem controla (tipul produsului, orarul de fabricatie al producatorului, transportatorul extern, vama, etc). Termenul de livrare va fi confirmat cu operatorii Decolab la plasarea comenzii si actualizat de acestia in masura in care primim noi informatii de la producator.
- Produsele cu status “In curand”: sunt produse noi, care urmeaza a fi lansate si comercializate pe site, pentru care nu se dau termene de livrare ferme.
Termenul de livrare se confirma obligatoriu cu consultantul de vanzari si in cazul in care comanda care contine produse agabaritice din categoria “Baie” si categoria “Bucatarie” – datorita volumului si/sau greutatii acestora depozitarea si ambalarea pot produce intarzieri care vor fi anuntate din timp de catre operator.
Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționarii in contul Darico Trading SRL a plații integrale.
Dacă informațiile de facturare și livrare furnizate se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Cumparatorul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea Cumparatorului in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.
Livrarea comenzii
Produsele comandate pe site-ul www.decolab.ro se pot livra prin curier oriunde pe teritoriul Romaniei. Curierul este o companie independenta cu care site-ul decolab.ro lucreaza in baza unui contract comercial.
Cumparatorul trebuie sa se asigure ca locatia de livrare este accesibila masinii de transport. In caz contrar, livrarea se va face in cel mai apropiat punct ce permite accesul si stationarea in siguranta a masinii de marfa. Conducatorul vehiculului va ajuta la descarcarea produselor din masina, dar nu va ajuta la deplasarea lor in vecinatate.
O parte din comenzile din Bucuresti si Sectorul Agricol Ilfov se vor livra cu masinile decolab, al caror sofer va face tot posibilul sa ajute Cumparatorul cu deplasarea produselor si in afara masinii decolab, in limita posibilitatilor fizice. In cazul produselor grele si / sau voluminoase (dimensiuni definite mai sus) si / sau coletate pe paleti, decolab va face tot posibilul sa trimita doi oameni pe masina, dar Cumparatorul este rugat sa asigure suport soferilor decolab.ro daca marfa livrata nu poate fi manipulata doar de acestia.
Produsele comandate vor fi expediate impreună cu următoarele documente: factura fiscală, certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare, furnizate de către producător sau de către importator. Absența oricăruia dintre aceste documente trebuie notificata in termen de 48 de ore de la recepționarea produselor prin mail la office@decolab.ro
In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare menționată in intervalul orar stabilit de comun acord, acesta va fi contactat si a doua oara de curier, pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativă, coletul va fi returnat Vanzatorului care isi rezerva dreptul de a anula comanda. O noua comanda poate fi relansata de pe site.
Programul de livrări al curierilor: – Depinde de fiecare curier in parte. In general, toti curierii livreaza de Luni pana Vineri in intervalul 10:00 – 18:00 si Sambătă in intervalul 10:00 – 13:00, dar pentru informatii mai exacte, va rugam sa consultati site-ul curierului cu care va soseste produsul (numele curierului il primiti pe email si / sau sms in momentul in care comanda pleaca din depozitul decolab.ro
In momentul in care produsele pleaca din depozitul Vanzatorului, Cumparatorul va primi un mesaj email si SMS pe adresa de mail si telefonul inregistrate in contul sau de client.
Verificarea coletului la livrare
In cazul in care numărul coletelor diferă de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări serioase la primirea prin curier, sfatuim Cumparatorul să refuze coletul si sa ceara curierului redactarea unui proces verbal constatator in prezenta acestuia. In plus, rugam cumparatorul sa ne semnaleze acest incident in termen de o ora printr-un email la office@decolab.ro si sa dubleze cu un telefon in Call Center in care sa comunicati si numarul de ticket de service primit pe email. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.
In cazul in care coletul prezinta deteriorari usoare ale ambalajului sau nu prezinta nici o deteriorare dar contine marfuri casabile (exemplu chiuvete de granit, lavoare ceramica, panouri de dus, cazi, vase WC, etc) sfatuim Cumparatorul sa solicite in mod obligatoriu verificarea continutului coletului. Aceasta verificare se poate face numai dupa plata expeditiei. In cazul in care produsul este afectat, se refuza receptia coletului si se redacteaza procesul verbal constatator in prezenta curierului. Daca produsul este afectat si nu exista nici o mentiune / observatie pe borderoul curierului sau nici un proces verbal incheiat cu agentul, produsul nu va putea fi schimbat.
In cazul in care soferul refuza intocmirea procesului verbal, Cumparatorul este rugat sa ne anunte cat mai repede (prin telefon sau email office@decolab.ro) in termen de maxim o ora pentru a verifica cu transportatorul. Curierul este un subcontractant al site-ului nostru si de aceea este important sa fim anuntati cat mai repede. Reclamatiile ulterioare termenului de o ora nu vor putea fi luate in considerare.
Conditii speciale de livrare
Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cat de curand posibil despre situaţia expediţiei.
Retururi de produse
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului.
Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original. Odata desigilate, acestea nu mai pot fi returnate.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mai scurt timp de la primirea produselor, in masura in care clientul transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Rambursarea sumelor datorate se va realiza prin transfer bancar, in contul beneficiarului.
Anularea Comenzii
O comanda poate fi anulata fie prin actiunea din contul meu, fie printr-un email catre office@decolab.ro in termen de 24 de ore. In cazul in care comanda a fost platita prin metoda de plata online , banii vor fi returnati prin virament bancar in termen de 7 zile.